2011年12月11日日曜日

ガンダムAGE 第10話 「激戦の日」 感想

今回は戦闘回。
案の定、ツッコミどころ満載な回でしたが
終始MS戦だったので見所も満載でしたね








初登場でいきなり高性能なGエグゼスのビームライフル。
誰か~ラーガンにも同じモノをwww








フリットが言いたい事も"わからないでもない"ですが
とりあえずMSの性能差ありすぎてカワイソ過ぎる件(汗)














そしてボヤージ散る。












と思ったら、まだ生きてたw












「グハッ」














「ボヤージさぁーーーーーーーん!!」

漢ボヤージ、今度こそ散る。

















そして怒りのスパロー換装
とりあえずドッズライフルはラーガンに渡してほしかった(笑)











お~、カッコイイカッコイイ!
こういうの待ってましたw








ゼダス逝った!!!












と思ったら、まだ生きてたw(2回目)











「・・・・・。」(泣)

つか、そもそもデシルは乗ってたのでしょうかね?
それとも遠隔操作みたいな感じだったのでしょうか?

















"山田との再会"(笑)

フリット世代もあと数話だと思われますが
いったいどんな風に次世代へ繋がっていくのでしょうかね
来週もまた楽しみです。(いろんな意味でw)












今回も某所より画像拝借・・・スミマセン


17 件のコメント:

  1. >number2672さん
    ボヤージさんがかっこよかった話だった気がします(^^)d
    スパローへの換装もかっこよかったですが、ボヤージさんの部下たちの散りかたが無惨すぎてかわいそうだったなぁ(笑)
    エウバの人はあんまり目立たなかったし、ラーガンは前半しか活躍してなかった(^-^;
    ホント、ラーガンをどうにかしてほしいですよね( ̄▽ ̄;)
    専用機にシャルドールのオレンジに塗装したやつでも充分だと思います(爆)

    返信削除
  2. >yaoki9426さん
    まさにボヤージ回でしたね~
    若干、誰得?な感じもありますが(こらこらw)
    スパローの空中(?)換装カッコ良かったですよね
    いかにもロボットアニメらしいなと思いました。

    それにしてもホント、ラーガンの空気度がハンパないっすwww

    返信削除
  3. やっと録画視聴が追いつきました(笑)
    私的にはガンダム相当カッコ良かったので満足しました。
    もう出ないかもと思っていたノーマルも出ましたしね。

    最後の予告を見て某所に貼られていたエロ画像思い出したました。ケシカラン!!

    返信削除
  4. >ミラーじゅさん
    エヘヘ、オヌシモ好きよのうwww
    私は最近『まどタイタス』と『ほむガフラン』の事ばかり
    考えていました(笑)

    返信削除
  5. お代官様こそ~(爆)

    ぐぐってみたら変なモノがwww
    もうfigma買っちゃって下さいw

    返信削除
  6. >ミラーじゅさん
    あはは(笑)見られましたかw
    figmaホントに欲しい。でも家には飾れない&遊べないwww

    返信削除
  7. I'd like to thank you for the efforts you'ѵe put in penning thіѕ sitе.
    Ӏ'm hoping to check out the same high-grade content by you later on as well. In fact, your creative writing abilities has encouraged me to get my own, personal website now ;)

    Look into my site; DiamondLinks.net review

    返信削除
    返信
    1. ニホーンゴでオネガイスマ~ス

      削除
  8. I have bеen browsing on-line more than 3 hours lаtelу, yet I by no
    means found any inteгestіng article like yours.

    It's pretty value sufficient for me. In my view, if all website owners and bloggers made excellent content as you did, the net can be much more helpful than ever before.

    Feel free to visit my blog post: link building service

    返信削除
  9. An outstanding share! I haѵe just forωarded this
    onto a coωorκеr who had been doing a little resеarсh on
    this. Αnd he in fact ordеred me lunch due to the fact that I stumbled upon іt for hіm.
    .. lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!
    ! But yеah, thanκs for spending some time tο ԁiscuss this
    topic here on your web site.

    Feel frеe to visit my web sіte - Lloyd Irvin

    返信削除
  10. I am really thankful to the holder οf this web page whο has ѕhared this wоndeгful post аt here.


    Take a look at my web-site ... reputation management

    返信削除
  11. Hi there to every one, the contents existing at this site are
    genuinely amazing for people experience, well, keep up the
    good work fellows.

    doug pitassi

    返信削除
  12. Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it.
    Look advanced to far added agreeable from you! By the way,
    how can we communicate?

    My webpage; Leopoldo Alejandro Betancourt López

    返信削除
  13. Generally I don't learn article on blogs, however I wish to say
    that this write-up very pressured me to try and do
    so! Your writing style has been amazed me. Thank you,
    quite great post.

    My web site: cz cross necklace

    返信削除
  14. I'm no longer certain the place you are getting your info,
    but great topic. I needs to spend some time studying much more or figuring out more.
    Thanks for fantastic information I was searching for this information for my mission.



    Here is my homepage Derwick Associates

    返信削除
  15. Oh my goodness! Awesome article dude! Many thanks, However I am going through troubles with your RSS.
    I don't understand the reason why I can't subscribe to it. Is there anybody else
    having identical RSS issues? Anyone that knows the solution can you kindly respond?
    Thanks!!

    my page; mesh ring

    返信削除
  16. You are so cool! I don't suppose I've truly read anything like this before.
    So nice to discover somebody with a few unique thoughts on this topic.
    Really.. many thanks for starting this up. This website is
    something that is required on the web, someone with some originality!



    Eric Gray Buffalo NY

    返信削除